1 Inledande Samtal Och Era Behov
Viktigt att du blir nöjd och att insatsen lever vidare
Vårt samarbete börjar med ett öppet samtal om Era behov och önskemål om effekt i vardagen. Likaså är det etik och moral från Alvhamre Kompetens sida för att Ni ska känna tryggheten att berätta om de utmaningar som ditt företag står inför.
Efter samtalet tar Alvhamre Kompetens och utifrån Era behov fram en offert.
2 Offert & Prisförslag
Tydlig beställning
Pris, kursinnehåll och kurslängd fastställs. Förväntningar på insatsen tydliggörs och även vilka förutsättningar kursdeltagare har för att uppnå kursmål och få effekt i vardagen.
För interimuppdrag sker dialog kring arbetstid och omfattning i tid.
3 Genomförande
Nöjd kund
Kursen genomförs och den bärande tanken om före, under och efter är ett viktigt verktyg för att kursen ska leva länge och ge utdelning.
Lever inte Alvhamre Kompetens upp till förväntningarna eller att ett helt genomförande inte är möjligt kan bägge parter bryta avtalet under förutsättningar att detta har signalerats och att respektive part haft möjlighet att korrigera under resans gång. Allt för att det ska kännas tryggt för alla parter och att insatsen ger önskvärd effekt.
För interimtjänster sker kontinuerlig dialog med uppdragsgivaren för att säkerställa att alla är nöjda.
4 Återkoppling Till Beställare
Tydligt avslut
Insatsen utvärderas och återkopplas till beställare och förslag ges även på lämpliga fortsatta insatser för att lyckas utveckla ledarskap, grupp och organisation.
Likaså önskar Alvhamre Kompetens feedback för att fortsätta utvecklas.